Máte problém s Vaším elektronických obojkem, nebo jiným zakoupeným zbožím? Je nám to velmi líto, ale věřte nám, že se Váš problém pokusíme vyřešit co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.
Při reklamaci prosím postupujte dle našeho Reklamačního řádu.
Jelikož se naše produkty obvykle zkládají z více částí a obvykle nelze určit která část způsobuje problém, zasílejte vadné zboží kompletní!
U výcvikových obojků je nutné zaslat vždy přijímač + vysílač + nabíječku.
U ohradníků vždy vysílač + přijímač+nabíječky (není nutné zasílat drát).
Do zásilky přiložte fakturu a průvodní dopis s popisem závady.
Bez těchto součástí a požadovaných dokumentů, není možné vyřídit reklamaci!
Reklamace není nikdy příliš přijemná, ale abychom Vám reklamaci co nejvíce usnadnili, přinášíme Vám naši službu "Reklamační asistent".
Pokud nemáte o využití "Reklamačního asistenta" zájem, zašlete nám reklamované zboží na naši provozovnu.
Jelikož se naše produkty obvykle zkládají z více částí a obvykle nelze určit která část způsobuje problém, zasílejte vadné zboží Kompletní. U výcvikových obojků je nutné zaslat vždy přijímač + vysílač + nabíječku, u ohradníků vždy vysílač + přijímač+nabíječky (není nutné zasílat drát). Do zásilky přiložte fakturu a průvodní dopise s popisem závady.
Zboží zašlete na naší adresu:
Elektronickeobojkypropsy.cz
Dolní 152
580 01 Havlíčkův Brod
.