0
košík je prázdný

Už jen 1 900 Kč do
dopravy zdarma

Reklamace

Máte problém s Vaším elektronických obojkem, nebo jiným zakoupeným zbožím? Je nám to velmi líto, ale věřte nám, že se Váš problém pokusíme vyřešit co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.

Při reklamaci prosím postupujte dle našeho Reklamačního řádu.

Reklamace není nikdy příliš přijemná, ale abychom Vám reklamaci co nejvíce usnadnili, přinášíme Vám naši službu "Reklamační asistent".
 

Jak "Reklamační asistent" funguje?
 

  1. Informujte nás o Vašem úmyslu zboží reklamovat na emailu info@elektronickeobojkypropsy.cz nebo telefonicky na čísle +420 568 998 897. Některé problémy lze často vyřešit pouze telefonickým rozhovorem. Lze tak předejít posílání zásilek.
     
  2. Připravte zásilku se zbožím do vhodného přepravního obalu, ke zboží přiložte popis závady a kopii dokladu o zakoupení. Na zásilku nalepíte štítek, který Vám zašleme na Váš email.
     
  3. Zásilku předáte osobně na jakékoliv pobočce Zásilkovny. Seznam poboček ve Vašem blízkém okolí naleznete zde. V případě že se bude jednat o uznanou reklamaci tak za poštovné nic neplatíte, v případě neoprávněné reklamace je cena dopravy 59,- Kč
     
  4. Poté co zásilku obdržíme, vyřídíme co nejrychleji Vaši reklamaci.

 

Námáte zajem o využítí "Reklamačního asistenta"?

 

Pokud nemáte o využití "Reklamačního asistenta" zájem, zašlete nám reklamované zboží na naši provozovnu.

Jelikož se naše produkty obvykle zkládají z více částí a obvykle nelze určit která část způsobuje problém, zasílejte vadné zboží Kompletní.  U výcvikových obojků je nutné zaslat vždy přijímač + vysílač + nabíječku, u ohradníků vždy vysílač + přijímač+nabíječky (není nutné zasílat drát). Do zásilky přiložte fakturu a průvodní dopise s popisem závady.

 

Zboží zašlete na naší adresu:

Elektronickeobojkypropsy.cz
Dolní 152
580 01 Havlíčkův Brod
 

 

 

 

 

 

.