Reklamace

Velmi nás mrzí, že jste museli navštívit tuto stránku, protože se Vám zakoupené zboží porouchalo, bohužel i to se někdy stane.

Pokusíme se však udělat maximum pro to, aby jsme Vaše potíže se zakoupeným zbožím vyřídili co nejrychleji.

Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 24měsíců u některých značek dokonce 36 měsíců od obdržení zboží. Jako prodejce odpovídáme za všechny vady, které má zboží v okamžiku převzetí kupujícím, a nebo které se projeví v uvedené záruční době. Záruka se nevztahuje na na vady způsobené nešetrným používáním, mechanickým poškozením nebo používáním v rozporu s návodem.

Postup reklamace

V případě problémům se zakoupeným produktem, nás prosím kontaktujete emailem na info@elektronickeobojkypropsy.cz nebo na telefonním čísle 606088500. Některé problémy lze často vyřešit pouze telefonickým rozhovorem. Lze tak předejít posílání zásilek.

V případě že je třeba zboží předat k reklamaci, zašlete jej nebo osobně doručte na adresu: Elektronickeobojkypropsy.cz, Dolní 152, 580 01 Havlíčkův Brod. Při zasílání zboží prosím zasílejte ideálně kompletní zboží. V případě výcvikových obojků to je zejména: ovladač, přijímač, nabíječka. V případě ohradníků pak zejména: vysílač, přijímač, nabíječka a adaptér  vysílací stanici.
Ke zboží nezapomeňte přiložit co nejpodrobnější písemný popis závady a kopii dokladu o zakoupení (případně jiného dokladu prokazující zakoupení zboží).

 

Reklamační řád

 

Daniela Mišury
Sídlo: Nad Tratí 138, 582 21, Pohled
Identifikační číslo: 01210386
DIČ: CZ8203152980
zapsaného v živnostenském rejstříku vedeném u Městského úřadu Havlíčkův Brod
(dále jen „Prodávající“)

 

pro reklamaci zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese
www.elektronickeobojkypropsy.cz

Kontaktní údaje Prodávajícího:
Doručovací adresa:      

Elektronickeobojkypropsy.cz – Chovatelské potřeby
Daniel Mišura
Dolní 152
580 01 Havlíčkův Brod

 

Kontaktní e-mail: info@elektronickeobojkypropsy.cz
Kontaktní telefon: (+420) 606 088 500

1.      Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky za jakost, v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v aktuálním znění, a je-li Kupujícím spotřebitel, zákona č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

2.      Práva z vadného plnění, včetně záruční odpovědnosti, uplatňuje Kupující u Prodávajícího na Kontaktní adrese Prodávajícího (další způsoby uplatnění vad dle Reklamačního řádu nejsou tímto jakkoli omezeny).

3.      Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že v době, kdy Kupující zboží převzal:

· má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

· je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

· zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

4.      U veškerého zboží prodávaného Prodávajícím Kupujícímu, který je spotřebitelem, odpovídá Prodávající Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a že se vady u spotřebního zboží nevyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží Kupujícím. Je-li na zboží, na jeho obalu nebo návodu k němu připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci, končí záruka uplynutím této lhůty.

5.      Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Není-li Kupující spotřebitelem, není mu záruka za jakost poskytována.

6.      V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má Kupující právo na jeho bezplatnou opravu. U odstranitelné vady má Kupující dále právo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

7.      V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má Kupující právo na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit.

8.      Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo pokud vadu sám způsobil. Kupující nemá právo od kupní smlouvy odstoupit, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, vyjma případy stanovené zákonem.

9.      Neodstoupí-li Kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.

10.  Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě) bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vystaví Prodávající písemné potvrzení.

11.  Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy je prodávajícímu oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.

12.  V případě sporné reklamace rozhodne Prodávající o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.

13.  Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním.

14.  Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:

·         Informování Prodávajícího telefonicky, e-mailem či písemně.

·         Pokud to webové rozhraní umožňuje, může Kupující pro oznámení reklamace využít reklamační protokol, který mu bude zaslán na adresu elektronické pošty nebo je k dispozici ke stažení na webovém rozhraní.

·         Doručení reklamovaného zboží (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá) na Kontaktní adresu Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě), do jakékoliv provozovny Prodávajícího nebo do sídla či místa podnikání Prodávajícího. Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je nutné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu – daňový doklad, byl-li vystaven, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

15.  Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí. 

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 29.5.2015.